miercuri, 2 iulie 2014

Lectura, lectura, lectura....

Salutare, si bine v-am gasit!
Dupa o absenta cam lunga ce-i drept, dar stiti si voi cum e: mai bine mai tarziu decat niciodata..... So, sa trecem la subiectul la care se refera postarea noastra, si anume lectura.....

Cand lecturam, ne transpunem in cu totul alte lumi, ce abia asteapta sa fie explorate. Ne imprietenim cu personaje noi, deseori disperam cand observam c-am terminat cartea si ne vom desparti de unele personaje de care chiar ne-am atasat, traim aceleasi emotii impreuna cu protagonistii. Toate aceste lucruri sunt elementele esentiale fara de care lectura n-ar mai fi.... lectura.
Ei bine, pentru ca e vacanta, pentru ca am spus "pa pa" tuturor acelor chestii presante numite teste, teze si teme, pentru ca este timp, m-am decis sa petrec mai mult timp in lumea cartilor, infruntand cine stie ce pericole nemaiintalnite... Dar, ce sa vezi? Cand am si eu mai mult timp la dispozitie, cartile ia-le de unde nu-s. Pur si simplu a devenit o mare provocare sa gasesti ceva care sa te prinda inca de la prima pagina, sa te captiveze. Pot sa jur ca in timpul scolii, cand aveam de invatat la cate ceva, se gaseau carti care mai de care mai atragatoare ce asteptau sa fie devorate. Cand aveam ceva de scris, situatia era mai alerta ori personajele erau intr-o situatie critica. Asta cred ca-i o alta lege a lecturii: totu' e mai interesant cand ai altceva de facut.
Acum insa, cauta, incearca vreo cinspe carti pana gasesti una buna, si apoi... apuca-te de citit.
Ca sa va fac o scurta prezentare a preferintelor mele in materie de citeala, genurile pe care le prefer sunt fantasy-ul, aventura si thrillerele. Nu zic ca cele clasice nu merg, ba chiar am avut unele carti care chiar m-au incantat nespus, dar ce sa faci? Parca tot astea fantasy ma tin mai mult in priza...
Ca autori preferati din sfera genului meu preferat ii putem mentiona pe J. R. R. Tolkien, C. S. Lewis,, Joseph Delaney, si multi altii.
Recent am citit "Fabrica de talente" de Alex Williams, iar momentan ma delectez cu "Aici, in taramul dragonilor" de James. A. Owen.
Acestea fiind spuse, eu va cam las, urandu-va lecturi cat mai placute, vacanta geniala sau orice altceva mai vreti voi.
See you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu